خدمات قابل ارائه

 

ارائه لینک برقراری ارتباط تلفنی بصورت کشوری جهت ارائه خدمات مشاوره و تبادل اطلاعات  تلفنی در تمامی زمینه ها و بخشهای اقتصادی و غیر اقتصادی از جمله مشاغل ، کالا و خدمات و اطلاعات متفرقه که هر شخص در هر زمینه کاری  و مهارت و تجربه و یا دانش و یا هر کسب و کار یا فعالیت اقتصادی در بخش صنعت ، کشاورزی ، خدمات و یا مشاغل خانگی که دارد ، میتواند عضو این مرکز شود و از طریق یک خط تلفن با افراد موردنظر و یا مشتریان خود در سطح کشور ارتباط برقرار نماید.

بعنوان مثال :

ممکن است یک نفر خانم و یا آقا در رشته حقوق تحصیل کرده ولی امکان ایجاد دفتر کار را به هر دلیلی ندارد ولی تمایل دارد به متقاضیان حقوقی مشاوره بدهد که با عضویت در ابن مرکز و با یک خط تلفن میتواند در قبال مشاورره ای که ارائه می نماید مبلغی هم حق المشاوره از این مرکز دریافت نماید. 

و همچنین ممکن است یک  خانم خانه دار در زمینه  خیاطی یا آشپزی یا تحصیلی و یا رشته های دیگر مهارت دارد و میخواهد بدون اینکه هزینه ای جهت ایجاد دفتر کار نماید ، از طریق یک خط تلفن با مشتریان مورد نظرر خود در سطح کشور در ارتباط باشد و همچنین سایر فروشندگان یا توزیع کنندگان کالا و یا ارائه کنندگان خدمات و میلیونها فعالیت دیگر.

صفحه اصلی
درباره ما
خدمات قابل ارائه
چکیده واگذاری لینک
برخی از موضوعات
ارتباط مستقیم با کارشناسان ... بازارکار ارتباط مستقیم با واحدهای صنفی ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی و صنعتی تولیدکنندگان انواع کالا ارتباط مستقیم با واحدهای توزیع و پخش انواع کالا ارتباط مستقیم با ارائه کنندگان انواع خدمات نیاز به خرید و اجاره ارتباط مستقیم با پزشکان مشارکت ، معاوضه و پیش فروش صادر و وارد کنندگان انواع کالا و خدمات ارتباط مستقیم با ادارات دولتی آگهی های مزایده و مناقصه بازاریابی انواع کالا و خدمات اشیاء و اسناد مفقودشده و پیداشده انواع طرحهای توجیهی و اشباع شده موارد متفرقه و گوناگون نیازمندیها lمتفرقه ارتباط مستقیم با واحدهای صنعتی
سوالات متداول
پیشنهاد،انتقاد و شکایات
تماس با ما
پرداخت آنلاین بانک ملت